YOGA ŚMIECHU

Joga Śmiechu – Warsztaty Uwolnij Radość i Głos

Podczas warsztatów będziemy docierać do naszej NATURY,
pełnej radości, miłości i wolności.
Świadomie otworzymy się na doświadczanie SIEBIE w bezpiecznej przestrzeni pełnej akceptacji i kobiecego wsparcia.
Śmiech i praca z głosem rozluźniają nasze ciało, wyciszają umysł, dzięki temu łatwiej nam skontaktować się ze sobą.
Warsztaty będą prowadzone z wykorzystaniem Jogi Śmiechu, uwalniania głosu, ćwiczeń energetycznych, medytacyjnych, pracy z przeponą, świadomego oddechu, uważności i koherencji serca...
 
 
 
Podczas warsztatu zwykle wykorzystujemy uzdrawiające instrumenty:
 
  • bębny
  • kubańskie grzechotki
  • dzwoneczki koshi
  • gong

 

Nie musimy mieć doświadczenia, aby praktykować Yogę Śmiechu i odczuwać jej skutki. W Yodze Śmiechu nie jest istotny stopień zaawansowania i sprawności fizycznej. Może ją praktykować każdy, bez względu na wiek, stan zdrowia, pochodzenie, narodowość, wyznanie czy religię. (Jedynym przeciwwskazaniem są poważne i przewlekłe choroby serca. Wtedy należy skonsultować się z lekarzem).

 

INFORMACJE PRAKTYCZNE

  • Zajęcia odbywają się w małej, kameralnej grupie.
  • Na miejscu są maty do jogi i poduszki do medytacji.
  • Ćwiczymy na boso, w swobodnych strojach z naturalnych tkanin.
  • Nie jemy 1 godzinę przed spotkaniem.
  • Poinformuj o ewentualnych problemach zdrowotnych, czy też ciąży i menstruacji (pozwoli to na odpowiednie zmodyfikowanie niektórych ćwiczeń)

 

 

Trochę o samej Jodze Śmiechu

Joga śmiechu (Hasyayoga) – praktyka polegająca na wywoływaniu śmiechu przez specjalne ćwiczenia, proste techniki oddechowe jogi i relaksację. Na zajęciach jogi śmiechu ćwiczenia odbywają się w grupach, gdzie wywołaniu śmiechu sprzyja utrzymanie kontaktu wzrokowego, ruch i klimat dziecięcej zabawy. Wywołany śmiech może zamienić się spontaniczny i zaraźliwy, ale nawet jeśli tak się nie stanie joga śmiechu opiera się na przekonaniu, że śmiech wywoływany zapewnia te same fizjologiczne i psychologiczne korzyści jak śmiech spontaniczny.

W 1995 roku w Indiach lekarz dr Madan Kataria zapoczątkował jogę śmiechu jako otwartą poranną praktykę w parkach, głównie dla osób starszych. Joga śmiechu stała się popularna i opisana w książce 2002 książkę Laugh For No Reason (Śmiech bez powodu).Joga śmiechu może zacząć się od delikatnej rozgrzewki, która zawiera rozciąganie, śpiewanie, klaskanie, kontakt wzrokowy i ruch ciała, aby pomóc aby zlikwidować zahamowania i zachęcić do zabawy. Ćwiczenia oddechowe są używane do przygotowania płuc do śmiechu, po których następuje seria ćwiczeń śmiechu, które łączą w sobie grę aktorską i techniki wizualizacji z zabawą. Ćwiczenia śmiechu przeplatają się z ćwiczeniami oddechowymi. Dwadzieścia minut śmiechu zapewnia pełnię fizjologiczne korzyści.

Źródło-Wikipedia

Plan zajęć

Zajęcia są w sali 118 na I piętrze (raz w miesiącu)

Piątek

17.30 - 19.30

Prowadzi

ZAPISZ SIĘ NA JOGĘ ŚMIECHU

 

Kontakt telefoniczny

+48 533 770 793

 

Odwiedź stronę Akademii

Terminy najbliższych zajęć

  • 26.10.2018 17:30–19:30
  • 23.11.2018 17:30–19:30
  • 14.12.2018 17:30–19:30
  • 18.01.2019 17:30–19:30
  • 15.02.2019 17:30–19:30
  • 15.03.2019 17:30–19:30
  • 12.04.2019 17:30–19:30
  • 24.05.2019 17:30–19:30
  • 14.06.2019 17:30–19:30
  • 19.07.2019 17:30–19:30
  • 16.08.2019 17:30–19:30
  • 13.09.2019 17:30–19:30
  • 25.10.2019 17:30–19:30
  • 15.11.2019 17:30–19:30
  • 13.12.2019 17:30–19:30
Events Pro  |  Informacja: Nie utworzono żadnych wydarzeń, dodaj własne.